Systémy pro hromadné vymáhání pohledávek
Proč si vybrat náš systém
- Automatické párování příchozích plateb, e-mailů, SMS, datových zpráv k pohledávce (dlužníkovi)
- Snadné a rychlé vyhledávání
- Pokrytí kompletního životního cyklu pohledávky (mimosoudní, soudní, exekuční)
Hlavní funkcionality systému
- Přehledná evidence a snadná správa rozsáhlých portfolií pohledávek - automatizace veškerých výpočtú - nakladů právního zastoupení, soudních poplatků, smluvních úroků, úroků zprodlení, atd.
- Řízený průchod procesem vymáhání – eliminace nestandardních kroků v procesu vymáháník, snížení chybovosti a nároků na kvalifikaci vymáhajících pracovníků
- Flexibilní modul pro hromadný import pohledávek do systémy (soubory, API)
- Možnost dodatečného importu dat k existujícím pohledávkám, subjektům
- *Automatizované výpočty nakladů pravního zastoupení, soudních poplatků, směnečných odměn, přehledné zobrazení
- Možnost napojení na slovenské datové schránky (pouze příjem)
- Jednoduché tvorba šablon pro komunikaci s dlužníky, soudy
- Jednoduchá tvorba a editace textací pro výzvy, žaloby, návrhy na exekuce (lze definovat pro různé klienty nebo skupiny pohledávek odlišné textace výzev, žalob, exekucí, včetně definice záhlaví, zápatí a obrázku s podpisem)
- Tvorba vlastních výstupních sestav pomocí integrovaného konfigurátoru (výstup do xlsx, csv, ...)
- Splátkové kalendáře - hlídání splátek (možnost upozornit dlužníka před splatností, popř. po splatnosti splátky)
- Elektronický platební rozkaz
- Lustrace dlužníků
- • Insolvenční rejstřík
- • Centralní eveidence exekucí
- • Nespolehlivý plátce DPH
- • Register úpadcov
- • Ohlašovny pobytu (adresa obecního či městského úřadu)
- • Neplatné doklady totožnosti
- • registr adres RÚIAN (ověření adresy)
- • ARES
- Alertovací modul - upozorňování na email, mobil (např. hlídání termínu jednání u soudu, promlčení pohledávek, nezaplacení splátky, atd
- Tvorba vymáhacích strategií pro různá portfolia pohledávek a následná automatizace procesu vymáhání
- InfoSoud - lustrace spisových značek soudních řízení (zjištění data nabytí právní moci)
- InfoDokument - automatické stažení dokumentů s vyznačenou právní mocí
- Automatický import plateb z bankovních výpisů
- Integrovaná spisová služba - příjem, evidence, správa a vypravení dokumentů v listinné nebo elektornické formě (datové zprávy, e-maily, SMS, Dopis Online). Dokumenty jsou v systému přehledně ukládány s vazboiu na dlužníka, pohledávku a klienta
- Automatické párování datových zpráv a e-mailů k pohledávkám (zařazení do spisu daného dlužníka)
- Možnost automatického vyřízení příchozího dokumentu dle definovaných pravidel
- Fulltextové vyhledávání v dokumentech
- Předdefinované statistické sestavy
- Agenda úkolů - snadné zadávání, přehledná správa a kontrola, možnost automatického generování úkolů např. pro zaměstance Call centra
- Možnost napojení na tel. ústřednu Panasonic
- Možnost řešit jako CLOUD službu nebo ON-PREMISE licence (instalováno na serverech zákazníka)